Васильківська ,8, Київ, Україна
+380 (96) 150-85-33
Опис товару
Щоб розпочати створення AIRDRIVE DESIGN, DAIWA спочатку розділила спінінгову котушку на два ключові компоненти. Першим був механізм котушки, який складається з корпусу та ключових внутрішніх компонентів, таких як провідна шестерня. Впровадження технології MQ разом із міцним приводом DIGIGEAR, який тепер стає стандартом для безінерційної котушки DAIWA, надало механізму високої міцності та довговічності.
Після розробки внутрішніх механізмів, DAIWA розпочала переробку ключових компонентів, з яких складається так звана "передня частина". Переробивши вузол ротора, шпулю та дужку, у 2022 році DAIWA вдалося зменшити вагу передньої частини.
Результатом нового мислення стала багаторічна технологія AIRDRIVE DESIGN. DAIWA розробила шедевр, повний інновацій, який дозволяє рибалкам повністю контролювати ситуацію під час лову. Зменшена вага, плавне обертання та високий відгук дозволяють котушці вільно обертатися. Всі ці елементи об'єднуються для створення AIRDRIVE DESIGN. AIRDRIVE DESIGN можна розділити на 4 ключові технології.
Новий ротор AIRDRIVE ROTOR і нещодавно розроблена дужка AIRDRIVE BAIL дозволяють зменшити вагу верхньої частини котушки. Зниження ваги забезпечує легке та плавне обертання зі швидким стартом та низькою інерцією. Зайва маса та товщина були прибрані, щоб створити нову шпулю AIRDRIVE SPOOL, яка ідеально поєднується з ротором та дужкою AIRDRIVE ROTOR & AIRDRIVE BAIL, завершуючи модернізований передній блок.
На відміну від традиційного внутрішнього пристрою котушки, DAIWA розробила конструкцію з мінімальним контактом головного валу та шестернею, яка називається AIRDRIVE SHAFT. Завдяки цьому методу знижується тертя та покращується плавність ходу.
Поєднання цих нових технологій дозволяє зробити котушку надзвичайно легкою, дозволяє рибалці відчути плавне обертання з малою інерцією, краще контролювати волосінь і роботу вудлища.
Поліпшений розподіл ваги.
Удосконалена полегшена передня частина котушки створює ідеальний розподіл ваги, коли котушка встановлена на вудлищі. Ідеальний баланс і положення котушки забезпечує більш плавне закидання і дозволяє рибалці з легкістю керувати вудлищем.
Ключовий момент – низька інерція.
«Легке обертання, висока реакція та контроль».
22 EXIST - перша котушка, оснащена легшою та мало інерційною системою AIRDRIVE ROTOR.
Більш легкий ротор збільшує функціональність невеликих спінінгових котушок. Більш легкий та компактний ротор вимагає меншого початкового зусилля для обертання, створюючи відчуття малої інерції та легкого старту. Як і у випадку з автомобілем, більш легкий автомобіль вимагає меншого зусилля для прискорення, та менше зусиль для гальмування. Ця теорія також може бути застосована і до рибальських котушок. Легший ротор почне обертатися з меншим зусиллям, і створить легше обертання. Його також можна зупинити з меншою силою, і він дуже чутливий до змін швидкості та частоти обертання рукояті. Ротор з малою інерцією дозволить рибалкам комфортне ловити рибу та краще контролювати свою котушку. З іншого боку, важкий ротор може викликати у рибалки відчуття плавного обертання виключно через постійний імпульс, що створюється більшою масою частини, що обертається.
Традиційно завжди існував компроміс між «легким і плавним обертанням з малим зусиллям» або «важким і потужним, але з більш високим опором до обертання».
Розробляючи AIRDRIVE ROTOR, DAIWA вдалося об'єднати ці два поняття, щоб створити новий зміст слова «легкий та міцний» 22 EXIST.
Нещодавно розроблений ротор AIRDRIVE ROTOR виготовлений із ZAION. Зберігши міцність ротора 18 EXIST, DAIWA вдалося значно знизити вагу. Розроблений з акцентом на створення ідеально круглої форми, ротор має безвідмовне та бездоганне обертання.
Вага самого блоку ротора зменшилася на 16% в порівнянні з попередньою моделлю (на прикладі котушки розміру 2500), і встановив стандарт майбутньої конструкції ротора для невеликих котушок спінінгів DAIWA.
DAIWA вже вдавалося зменшити вагу котушки у 18 EXIST. Однак, у 22 EXIST стало можливим ще більше знизити вагу ротора. Ніколи раніше DAIWA не вдавалося знизити вагу ротора одразу на 16%.
Інноваційний та збалансований ротор круглої форми для створення більш плавного обертання.
Випробування на міцність: воно показує, що новий ротор AIRDRIVE ROTOR має рівні характеристики міцності з 18 EXIST. Зміна форми та товщини, порівняно з ротором 18 EXIST, не тільки призвели до зниження ваги, але й дозволило посилити місця, де утворюється значне навантаження.
AIRDRIVE BAIL
Сучасна технологія дужки DAIWA AIR BAIL отримала розвиток завдяки новій концепції AIRDRIVE. Створення дужки меншого діаметру та її менша вага дозволяють зробити процес лову риби комфортним та приємним.
Концепція AIR BAIL довгий час була особливістю дизайну спінінгових котушок DAIWA. Для досягнення основ концепції AIR BAIL (легкість та міцність) використовувався метод виготовлення дужки з трубки. Характерний зовнішній вигляд порожнистої дужки справляв враження і став відмінною особливістю котушок DAIWA. AIRDRIVE BAIL є наступним кроком в еволюції цієї технології, і це допомагає розвивати концепцію AIRDRIVE DESIGN. DAIWA вдалося сконструювати дужку меншого діаметру, але з достатньою міцністю, що впливає на загальне зниження ваги котушки. Порівняно з 18 EXIST, концепція AIRDRIVE BAIL зменшує вагу дужки на 33% (на прикладі розмір 2500) DAIWA відрегулювала кут установки дужки, щоб покращити влучення ліски в ролик лісоукладача. Пильну увагу було приділено і самому ролику зі слайдером, індивідуальному дизайну та налаштуванню лісоукладачів для кожного розміру 22 EXIST. Для покращення роботи системи AIRDRIVE ROTOR було також змінено плече дужки котушок.
Змінений нахил дужки створює ідеальний «шлях», допомагаючи будь-якій волосіні ефективно знаходити шлях до ролика лісоукладача.
Діаметр дужки 18 EXIST був 3 мм, DAIWA вдалося скоротити товщину дужки на 33% і зменшити діаметр до 2,4 мм із введенням AIRDRIVE BAIL. DAIWA створила дужку з необхідною міцністю та ідеальним діаметром, що підходять для 22 EXIST. (На прикладі розміру 2500)
AIRDRIVE SPOOL
Дизайн, що відбиває майбутнє.
Як тільки ручка почне обертання, вся увага буде звернена на нову шпулю, втілення мрії будь-якого рибалки. Шпуля на спінінговій котушці завжди є характерною рисою.
Нещодавно розроблена шпуля AIRDRIVE SPOOL має привабливий зовнішній вигляд, а також ідеально підходить для різних умов риболовлі.
Особливістю шпулі AIRDRIVE SPOOL є спідниця шпулі нової форми та простий дизайн сріблястого кольору. Просто глянувши на шпулю, стає ясно, що структура була перероблена, зменшена вага та повністю змінено дизайн. Зменшення ваги шпулі створює безліч переваг для котушки; знижено загальну вагу котушки та зменшено коливання, менший опір при намотуванні волосіні та обертанні, кращий баланс з вудлищем і, звичайно ж, котушка здається легкою та зручною для лову.
Крім того, DAIWA додала спідницю до нижнього краю шпулі, щоб волосінь не зачіплялася за шпулю, і не перехльостувати зі штоком. Звук фрикціону також був перероблений, щоб створити вищий тон під час його роботи. Шпуля AIRDRIVE SPOOL – це кульмінація багаторічного досвіду DAIWA. Красива, проста, цільна шпуля, яка чудово поєднується з 22 EXIST.
Шпуля була розроблена без вирізів у бічній поверхні, але її товщина та вага зменшилися. Форма звужується до нижньої частини котушки для ідеального вигляду.
Через перероблену шпулю, звук фрикційного гальма став більш високим і дзвінким, з виразною роботою, що резонує.
AIRDRIVE SHAFT
Обертання без відчуття тертя.
Обертання рукоятки котушки перетворюється піньйоном на горизонтальне обертання ротора. Шток проходить через піньйон, забезпечуючи рух шпулі.
Для створення більш плавного руху шпулі та її обертання, вдосконалено шток та піньйон.
У більшості спінінгових котушок DAIWA використовується безконтактна конструкція піньйону. Між штоком і піньйоном не відбувається тертя, що призводить до більш плавного обертання без втрат потужності.
Нещодавно розроблений AIRDRIVE SHAFT має самі переваги, плюс новітні поліпшення. Піньйон також має безконтактну структуру, але обидва кінці шестерні піньйону підтримуються підшипниками. Це необхідно для збільшення надійності вузла та передачі більшої потужності від провідної шестерні до ротора. Додаючи високоякісні підшипники до головного валу, шум обертання суттєво зменшено.
AIRDRIVE SHAFT створює плавність і безшумність обертання та забезпечує високу потужність передачі.
Без системи AIRDRIVE SHAFT шток та піньйон має дві точки контакту, які створюють додаткове тертя. Це тертя знижує продуктивність котушки, що особливо помітно під час роботи під важкими навантаженнями, це легко відчувається.
Як ви можете бачити на малюнку, кільцеві втулки 1 та 2 підтримують головний вал, вони створюють невелику точку контакту між штоком та піньйоном. Базова структура AIRDRIVE SHAFT така ж, як оригінальна конструкція, проте за рахунок покращення втулок досягається більш плавне та тихе обертання. Крім того, додавши підшипники в точках 3 та 4 з'являється додаткова м'якість та потужність при обертанні.
Обертання без відчуття тертя.
1 Покращення балансу котушок. "Передній блок" на 16% легший у порівнянні з 18 EXIST (для порівняння використовувалася котушка розміру 2500) Поліпшення балансу та зменшення ваги котушки дозволяють рибалці краще контролювати керування приманкою.
2 Поліпшення обертання. Чутливість та чуйність котушки значно покращилися під час проведення. Низька інерція дозволяє рибалкам відчути швидкий старт із низькою інерцією та плавним обертанням. Нещодавно розроблений AIRDRIVE ROTOR став більш чуйним, що дозволяє рибалкам точно контролювати проведення приманки.
3 Менше проблем із ліскою. Поєднавши переваги технологій AIRDRIVE ROTOR і AIRDRIVE BAIL з TWISTBUSTER III, сьогодні 22 EXIST - найпростіша у використанні безінерційна котушка, створена DAIWA.
MONOCOQUE BODY
Цілісний герметичний корпус. Майбутнє спінінгових котушок DAIWA - у легкій, міцній та компактній конструкції. Концепція, що призвела до народження дизайну Monocoque. Конструкція корпусу MQ є цілісним легким корпусом, виготовленим з жорсткого матеріалу для підтримки механізму котушки.
MQ BODY
Корпус MONOCOQUE містить кришку механізму, яка загвинчується в корпус. Така конструкція має менше шансів зруйнувати чи пошкодити механізм котушки внаслідок дії на корпус. З новою конструкцією також збільшився внутрішній простір корпусу, що дозволило встановити головну пару більшого розміру.
ПОПЕРЕДНЯ КОНСТРУКЦІЯ КОРПУСУ
Традиційно спінінгові котушки DAIWA використовували 3-4 гвинти для кріплення кришки корпусу до основного корпусу. При сильній зовнішній дії можна пошкодити кришку з гвинтами. Це може спричинити пошкодження внутрішнього механізму. Так як для установки гвинтів потрібен простір, це зменшує внутрішній об'єм корпусу, зменшуючи можливості для установки головної пари.
Коли розмова серед рибалок стосується теми «Що робить ідеальною котушку спінінга?», часто народжується думка про те, що ключем до успіху є бездоганний і міцний привід. Насправді це не єдиний фактор. Це лише мала частина того, що рибалки описують як "ідеальна спінінгова котушка". Внутрішні частини котушки можуть бути пошкоджені при дії зовнішніх джерел, будь-яка сила мала або велика. Традиційний корпус спінінгової котушки складається з основного корпусу та кришки корпусу, яка кріпиться на 3-4 шурупи. Як ви розумієте, ця конструкція має більшу можливу рухливість, яка може пошкодити внутрішні механізми. Незалежно від ступеня впливу, якщо будь-яку частину котушки пошкоджено, це вплине на легкість обертання. Крім того, пошкодження корпусу котушки може призвести до потрапляння води всередину корпусу, і завдати значної шкоди механізму.
Корпус DAIWA MONOCOQUE BODY виготовляється з цільного виливка щоб створити монолітний жорсткий корпус. Видаливши традиційні гвинти, що використовуються для кріплення кришки корпусу, збільшується внутрішній простір усередині редуктора. У MQ BODY використовується кришка більшого діаметру, яка загвинчується в корпус для герметизації механізму. Додатковий простір, створений у MONOCOQUE BODY, дозволяє DAIWA встановити провідну шестерню більшого діаметра в котушку меншого розміру. Ця система дозволяє створити більш міцну котушку зовні та всередині.
22 EXIST має такий самий легкий корпус Magnesium MQ BODY, як і 18 EXIST. Впровадження нового корпусу MQ дозволяє DAIWA встановлювати провідну шестерню більшого діаметру для створення потужності та крутного моменту, які не могли забезпечити котушки попереднього покоління.
TOUGH DIGIGEAR
Кована та точена провідна шестерня. Плавне обертання з незрівнянною міцністю. Міцний та довговічний, це TOUGH DIGIGEAR. Привід будь-якої котушки складається з трьох ключових елементів, які не можна пропустити. (Креативний дизайн, Технологія обробки та Матеріали вищої якості) 22 EXIST поєднує всі ці три елементи. Нові технології цифрового аналізу та машинної обробки використовуються для створення ідеальної поверхні на кожному зубі провідної шестерні. Використовуючи новітній преміальний дюралюміній та прецизійне різання, вдається забезпечити неймовірно м'яке обертання. Завдяки спеціальному зміцненню поверхні головної пари, зросла надійність приводного механізму та відчуття плавності обертання. У деяких моделях DAIWA використовує надпотужний матеріал шестерні, для яких найважливіше міцність. Цей матеріал схожий на той, що використовується в Saltiga. (Використовується в моделях LT4000-XH та LT5000-CXH). Застосовується спеціальне зміцнення поверхні зубів провідної шестерні збільшення потужності і надійності котушки.
MAGSEALED
Міцність та водонепроникність.
Технологія MAGSEALED, розроблена DAIWA, запобігає проникненню води, пилу або піску, використовуючи магнітну рідину для створення бар'єру між вузлами. DAIWA ідеально загерметизувала 22 EXIST, обладнавши MAGSEALED та MQ BODY для захисту від суворих впливів стихії.
Оригінальна інноваційна технологія DAIWA MAGSEALED призначена для запобігання проникненню води всередину котушки Один із найскладніших робочих вузлів спінінгової котушки забезпечений захистом від води та пилу. Поєднання підшипників CRBB з MAGSEALED захистом створює оптимальний захист шарикопідшипників, збільшуючи працездатність та довговічність шляхом нанесення бар'єру з магнітної рідини на секції, що часто піддаються дії води.
До появи на ринку MAGSEALED котушки зазвичай герметизувалися гумовим ущільненням, кільцями або прокладками. Тим не менш, команда інженерів DAIWA виявила, що після тривалого використання та тертя матеріал може дозволити воді повільно проникати в котушку. Технологія MAGSEALED на основі рідкої олії не викликає тертя і забезпечує плавну роботу котушок. MAGSEALED утворює непроникний бар'єр, який запобігає попаданню води до ключових вузлів.
Компанія 22 EXIST оснастила технологією MAGSEALED такі вузли:
1: Місце з'єднання штока та піньйону
2: Кожна сторона провідної шестерні з MAGSEALED BALL BEARING
3: Ролик лісоукладача
DAIWA застосувала захист MAGSEALED до кожної частини котушки, яка часто зазнає впливу води. У процесі проектування було проаналізовано 22 ключові зони проникнення води. Впровадження корпусу MQ запобігає проникненню води всередину корпусу, в той час як зони обертання або зони, що часто піддаються дії води, оснащені технологією MAGSEALED/MAGSEALED BALL BEARING. Вузли котушки, що не є зонами обертання, мають міцні гумові ущільнення. Рибалки зрозуміють цей рівень якості завдяки 22 EXIST. Кожен 22 EXIST проходить випробування під тиском, щоб гарантувати ідеальне ущільнення та максимальну довговічність.
Ролик лісоукладача MAGSEALED LINE ROLLER Один із найскладніших робочих вузлів спінінгової котушки забезпечений захистом від води та пилу. Поєднання підшипників CRBB з MAGSEALED захистом створює оптимальний захист шарикопідшипників, збільшуючи працездатність та довговічність.
MAGSEALED
Захист головного механізму котушки з магнітним маслом розташований на штоку ротора котушки. Вона виключає проникнення води та пилу.
MAGSEALED BALL BEARING
Кулькопідшипники MAGSEALED BALL BEARING були розроблені для того, щоб служити довше, ніж будь-коли. Кульки, які поміщені в повністю водонепроникний підшипник. Внутрішнє та зовнішнє кільця намагнічені та з'єднані водонепроникною олією MAGSEALED. Механізм працює більш плавно і захищений від пилу.
ATD TYPE-L
Система фрикціону нового покоління. DAIWA виготовила нову систему на основі існуючого фрикціону ATD. Фрикційне гальмо працює більш плавно, протистоїть різким ривкам хижаків. Новий фрикціон ATD TYPE-L покращує початковий відгук системи. Знижує пікові навантаження, що виникають при різкому підсіканні. Лов легкою снастью вимагає особливо чуйного фрикціону, що чуйно налаштовується. ATD TYPE-L дозволяє рибалкам краще контролювати зусилля фрикціону без стресу під час виведення. Не перевантажуючи волосінь, а також закликаючи менший стрес у риб. Так, потужних риб можна легко подолати за допомогою 22 EXIST. Характеристики самого ATD TYPE-L досить схожі на оригінальну систему ATD Drag. Але оригінальний ATD мав деякий піковий максимум зусилля фрикціону на початку ривка риби, який поступово знижувався під час ривка риби. З новим ATD TYPE-L знизилося зусилля на початковому етапі ривка і тепер вдається стабілізувати опір риби протягом усього виведення. Імовірність обриву волосіні зменшилася через стабільну та передбачувану поведінку фрикційного гальма під час роботи. Створено систему фрикціону відповідно до останніх трендів у світовій практиці лову риби.
TWIST BUSTER Ⅲ
Більшість проблем з ліскою можна запобігти, зменшивши перекручування. Технологія TWISTBUSTER полегшує взаємодію з небажаним перекручуванням волосіні. У 22 EXIST вдалося поліпшити існуючий TWISTBUSTER II і представити нове покоління технології TWISTBUSTER III. Додавши ще одну канавку на сам ролик, вдалося знизити ефект сплющування волосіні при намотуванні, і, як наслідок, зменшити перекручування волосіні. У ролик також встановлений підшипник із захистом MAGSEALED, щоб підвищити надійність та стійкість до солоної води.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | Daiwa |
Країна виробник | Японія |
Вага | 205 г |
Передавальний коефіцієнт | 5.2 |
Розмір | 4000 |
Фрикційне гальмо | Передній |
Користувацькі характеристики | |
Кількість підшипників | 6 |
Зусилля на фрикціон | 10 кг |
Інформація для замовлення
- Ціна: 36 252 ₴